loading...
بهترین ها و برترین ها ..........
Majid Najafi بازدید : 2 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

 

رفتم گل فروشی برا مخاطب خاصم گل بخرم.ب فروشنده میگم این گلا طبیعیه؟؟؟
ی نفر از اون طرف میگه
پ ن پ سزارینه!!!!!!!!!!!!
بخدا مردم دارن از دس میرن!!!!!!!!
برا سلامتی همه کسایی ک دارن از دس میرن صلوووووووات.........


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

دوستم اومدہ تو اتاقم،قاب عکس رو دیوارو دیدہ و میگه:
داداشتههههههه؟؟؟
ميگم:آره
میگه:عکسشهههههههه؟؟؟
ميگم:پ ن پ خودشه،گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبيده به ديوار!!!

 

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

داشتم از دیوار بالا میرفتم همسایمون میگه:کلیدتو جاگذاشتی میگم پَ نَ پَ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

 

عقد یکی از فامیلامون بود 
عاقد گفت:عروس خانم آیا بنده وکیلم 
عروس گفت:پَ نَ پَ شما وزیرید


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

 

رفتم مغازه واسه همسری هدیه بخرم به فروشنده میگم این پیراهن سایز خودتون میشه؟؟ میگه یعنی اندازه ی منه؟؟؟
منم گفتم پ ن پ میخاسم ببینم اگه اندازه توئه برندارم سواله میپرسی اخه؟؟؟


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

از خونه زنگ زدم فست فود غذا بيارن طرف ميگه بفرستم واستون؟؟
ميگم پ نه پ آپلود كن لينكشو بده دانلود ميكنم!!!


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه ؟؟؟
یه دختر بچه ۵ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه !
به جون خودم من تا ۱۲سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رفتم کارای فارغ التحصیلیمو بکنم 2 ساعت معطل بودم بعد خانومه میگه شما دانشجوی این دانشگاهین
گفتم :پَ نَ پَ فرستاده سازمان مللم او مدم ببینم شما نمیخواین افتخار بدین تو دبیرخونه سازمان کار کنین 
لنگ یه آی کیو مثل شمام


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

به دوستم میگم این پلنگه؟میگه پ ن پ شیره خالکوبی کرده جلب توجه کنه!!!!


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

 

 

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○


رفتیم غار علی صدر به رفیقم خفاش نشون دادم میگه وای خفاشه !میگم پ ن پ بتمنه اجاره خونه گرونه فعلا این جا سکونت داره.

 

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

 

تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

 

دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○


ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

 

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رو آسانسور نوشته 4.دوستم میگه ظرفیتشه؟ پـَـــ نــه پـَـــ مواد لازم واسه ساخت آسانسوره

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

دوستم میگه هرکی بره حج، بهش میگن حاجی؟ پـَـــ نــه پـَـــ بهش میگن حجی مجی لاکرجی

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

داشتم غذا میخوردم با خواهرم مگس اومد رو غذا گفت بزنم بره؟ پ ن پ براش خورشت بکش زشته مهمون حبیب خداست!!

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

تو مزرعه بودیم گوساله داشت شیر میخورد از مامانش دوستم گفت داره شیر میخوره؟ پ ن پ داره مامانش و باد میکنه مثل بادکنک بفرسته هوا


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

خربزه خريدم اومدم خونه،خواهرم ميگه خربزه است؟ ميگم په نه په هندونه است داره مسخره بازي در مياره.

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رفتم گل فروشي،ميگم ببخشيد كاكتوس هم داريد، ميگه واسه دكور ميخواين؟ په نه په تو خونمون شتر پرورش ميديم، ميخوام يه وقت احساس غربت نكنن حس كنن خونه خودشونه!

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

برف اومده بود با بچه ها اومديم تو كوچه يه آدم برفي درست و حسابي ساختيم با دماغ و چشم و دهنو و دكمه و خلاصه همه چي. همسايمون خيلي فانتزي اومد دم در گفت :: وااااااااي ي ي ي اينو خودتون درست كردين . گفتم ::: په نه په! ميكلانژ همين پيش پاي شما اينجا بود.

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رفتم درمونگاه , منشيه ميگه : مريض شماييد؟ ميگم:په نه په! من ميكروبم , اومدم خودمو معرفي كنم!

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○


از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن طرف میگه بفرستم واستون؟؟؟ میگم پ نه پ آپلود کن لینکش رو بده دانلود میکنم

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

برادرم دستش رو گذاشته رو پام می گم بمالم میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ زور آزمایی گذاشتم ببینم می تونی بشکنیش یا نه !!!

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟
پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار
سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○


ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای ؟
گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام!


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

گودزیلامون (خواهر زادم) غذا نمیخورد
مامانش بهش گفت :سیری....؟
گودزیلامون گفت :پ ن پ پیازچه ام!!

 

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

تزف میره تو مغاره برقیه میگه اقا یه سه راه بدین؟!؟!
یارو صاحب مغاره میگه سه راه برق؟ طرف میگه پ ن پ سه راه حکیم نظامی سه راه ملک شهر

○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

فتم مطب دکتر با شال به دور دهن و گردنم.منشی بهم گفت:مریضی؟!!! پــــَ نه پـــــَ من عضو گروه لاک پشت های نینجام!اومدم ببینم اینحجا خطری شما رو تهدید نمی کنه!


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

رفتم اداره پست با یک جعبه بزرگ گذاشتم رو ترازو کارمنده اومده میگه میخوای پست کنی ؟
منم گفتم پ ن پ میخوام ببینم اگر اضافه وزن داره شبا بهش شام ندم

هیچی دیگه از اداره پست انداختنمم بیرون


○○○○○○○  پ  ن  پ  ○○○○○○○

کبوتراولی:بق بق بقو
گبوتر دومی:بق بق بقو؟؟؟؟؟؟؟
کبوتر اولی: پ ن پ قوقولی قوقو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 667